16.3 C
Brăila
luni, septembrie 27, 2021
AcasăSOCIALFacebook intra pe „piata religiilor”. Platforma sociala implementeaza un sistem de rugaciuni...

Facebook intra pe „piata religiilor”. Platforma sociala implementeaza un sistem de rugaciuni onliner.

Facebook a implementat un nou sistem care poate fi accesat prin pagina de grupuri a platformei sociale – utilizatorii pot forma de acum grupuri de rugaciune pe reteaua sociala – un instrument care este disponibil doar in Statele Unite.

Sistemul de rugaciune al Facebook face parte din efortul mai larg si recent al platformei sociale de a-si mari baza de utilizatori prin atragerea persoanelor din comunitatile religioase.

Facebook considera ca enoriasii sunt o comunitate importanta pentru a creste participarea pe reteaua sociala. Inca din 2017, CEO-ul Facebook, Mark Zuckerberg a dat bisericile ca exemplu pentru modalitati de a conecta compania cu lumea. Atunci, Facebook a creat o echipa care sa se concentreze pe „parteneriate de credinta”.

Sefa acestei echipe, Nona Jones, a declarat pentru Reuters ca pandemia de coronavirus a dus la urgentarea acestor eforturi. Sistemul de rugaciune de pe Facebook a fost creat dupa ce compania a observat o crestere a numarului de oameni care cereau si ofereau rugaciuni in timpul pandemiei, a spus Jones, care este si pastor in Florida.

Incercarile de largire accentuare a prezentei rugaciunilor pe Facebook au culminat cu primul summit virtual de credinta cu lideri religiosi, luna trecuta. In timpul evenimentului live, difuzat prin Facebook Live, liderii religiosi au comunicat cu comunitatile religioase in timp ce pe ecran curgeau emoji-uri cu inimioare.

COO-ul Facebook, Sheryl Sandberg, a vorbit inclusiv despre un viitor in care liderii religiosi sa isi tina ceremoniile online, cu ajutorul instrumentelor de realitate virtuala si realitate augmentata.

Rugaciunile de pe Facebook, folosite si pentru reclame personalizate
De la sfarsitul lunii mai, Facebook a lansat sistemul de rugaciuni pe care il testase cu ajutorul unor comunitati de credinciosi. Sistemul este disponibil in grupurile de Facebook din Statele Unite.

Intr-un astfel de grup privat, o femeie a folosit acest instrument pentru a solicita rugaciuni pentru o matusa bolnava de Covid-19. Ceilalti utilizatori de pe grup au raspuns prin apasarea butonului marcat cu textul „M-am rugat”, iar numele lor au aparut apoi intr-un spatiu marcat mai jos.

Utilizatorii pot fi notificati pentru a-si aduce aminte sa se roage din nou a doua zi. Alti utilizatori au cerut rugaciuni pentru „o fata care a suferit o deceptie in dragoste”, pentru examenul auto al unui fiu sau pentru probleme cu o firma de asigurari.

Jones a confirmat, insa, ca postarile cu rugaciuni sunt folosite pentru a personaliza reclamele de pe Facebook si alt tip de astfel de continut. Un purtator de cuvant a spus ca informatiile vor fi folosite pentru ca algoritmii Facebook sa devina mai eficienti in a arata reclame personalizate. Totusi, el a dat asigurari ca datele nu vor putea fi folosite direct de companii pentru a trimite reclame tintite pe baza continutului rugaciunilor.

„Una dintre cele mai mari comunitati care foloseste produse Facebook sunt oamenii credinciosi. Cand ne-am uitat pe datele legate de consumul de social media in pandemie am vazut o crestere masiva in categoria de spiritualitate”.

RELATED ARTICLES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Most Popular

Comentarii recente