10.2 C
Brăila
duminică, aprilie 2, 2023
AcasăAdministratieSe munceste de zor pe tronsonul de cale ferata Faurei-Buzau / La...

Se munceste de zor pe tronsonul de cale ferata Faurei-Buzau / La sfarsitul anului se va circula cu 120 de km la ora

Lucrarile la calea ferata dintre Faurei si Buzau, care ar urma sa scurteze considerabil timpul unei calatorii cu trenul intre cele doua puncte, decurg conform planului.

Santierul a fost vizitat recent de ministrul Transporturilor, Catalin Drula, care a vrut sa se asigure ca lucrarile se desfasoara in ritmul care trebuie. Ministrul a precizat ca acest proiect a carui valoare se ridica la 60 milioane lei, va conduce la scurtarea considerabila a unei calatorii cu trenul pe ruta Faurei – Buzau. De asemenea, Drula a precizat ca va incerca sa obtina o parte din finantare prin Planul National de Redresare si Rezilienta

Lucrarile au inceput luna trecuta, se desfasoara pe 40 de km de cale ferata si ar trebui sa fie gata in decembrie. Muncitorii intervin pe cele doua loturi ale tronsonului, Buzau – Cilibia, respectiv Cilibia – Faurei. Se demonteaza infrastructura veche si se inlocuieste, se repara si monteaza dalele de beton pentru 12 treceri la nivel cu calea ferata si pentru terasamentele a doua poduri de pe traseu.


După vizita la Podul de la Braila, in drum spre Bucuresti, m-am oprit si la santierul feroviar dintre Buzau si Faurei. Am vrut să ma asigur ca lucrarile de ridicare a restrictiilor de viteza pe linia de cale ferata se desfasoara conform planului. Asa cum am anuntat, acestea vor fi încheiate pana la final de an.

Se lucreaza bine, iar planul CFR SA, pe care il sustin pe deplin, este de a continua acest proiect si dupa Faurei, inca 60 de km pâna la Braila. Dar pentru asta avem nevoie de alocari suficiente de la buget.
Lucrarile au inceput in iulie si se desfasoara pe cele doua loturi ale tronsonului, Buzau – Cilibia, respectiv Cilibia – Faurei: se demonteaza infrastructura veche si se inlocuieste. Traversele de beton si aparatele de cale noi sunt produse la doua fabrici din apropiere, de lânga Buzau; se repara si monteaza dalele de beton pentru 12 treceri la nivel cu calea ferata si pentru terasamentele a doua poduri de pe traseu,
a transmis ministrul Drula.

Intre Buzau si Faurei vitezele medii ale trenurilor au scazut mult si cele mai rapide trenuri fac 38 de minute pe 40 km, in timp ce in anii 80 si 90 faceau si 27-28 de minute. Tronsonul este parte a liniei 702 Buzau – Fetesti. Odata cu finalizarea lucrarilor, intre Faurei si Buzau se va circula cu 120 de km la ora, astfel ca un tren care acum parcurge sectorul Faurei – Buzau va ajunge la destinatie in 22 minute.

RELATED ARTICLES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -https://cciabr.ro/servicii-cciabr/cursuri/

Most Popular

Comentarii recente