Nesimțire fără limite a unei vânzătoare de la linia caldă din Kaufland Brăila, cartierul Viziru, județul Brăila. Femeia a refuzat să servească un copil cu dizabilități, pentru că avea doar 10 lei. “Nimic!”, a fost răspunsul unei vânzătoare din Kaufland, atunci cand un copil distrofic i-a întins o bancnotă de 10 lei și a întrebat-o ce ar putea să cumpere. Răspunsul vânzătoarei i-a contrariat pe cei prezenți deoarece linia caldă din Kaufland vinde tot felul de produse la suta de grame, cu 10 lei putând să cumperi ceva de mâncare, nu mult, dar în nici un caz “nimic”. O clientă aflată în apropiere i-a cumpărat copilului de-ale gurii.
Întâmplarea a ajuns pe Facebook și a generat sute de distribuiri și comentarii covârșitor împotriva atitudinii vânzătoarei de la Kaufland.
Kaufland România a încercat și a reușit sa obțină telefonul celui care a postat povestea, dar, ciudat, a renunțat cam in același timp in care autorul postarii a primit amenințări de la persoane care s-au recomandat a “avea pe conștiință sute de persoane” sau care s-au declarat foarte bogați.
Infobraila.ro a luat decizia de a prezenta nu numai povestea ci și fotografia “vânzătoarei fără inimă”.
Așteptăm cu interes și răspunsul Kaufland România, o companie cu multe “mărgele” și “zdrăngănele” de PR în prezentarea oficială.
UPDATE: Drept la replica Kaufland România